• Favorilere Ekle




'Hızlı' Terfi
Beyaz taşlarla oynayan oyuncu h8’de bulunan piyonunu tahtadan dışarıya çıkararak vezir taşını kareye bırakıp hamlesini tamamlıyor. 

"Terfi işlemi yapan oyuncunun davranışında bir yanlışlık var mı?" sorusu kulaklarda çınlıyor.

Terfi taşının ne zaman değiştirildiğini hakemin konuma bakarak anlaması olanaklı mıdır? 

Son yatayda duran bir piyon taşının varlığı için geçersiz konum diyen kural maddesi, bu konumun giderilebileceğini, giderilirse oyunun devam edeceğini söyler. Öyleyse terfi taşı her hangi bir hamlede değiştirilebilir mi? Devamı... 
  
181 kez okundu

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yapmak için tıklayın