• Favorilere Ekle





Oyuncu şahı elinden bıraktığı anda hamle yapılmış mıdır?

Rok ile ilgili kural maddesi ”Oyuncu şahı elinden bıraktığı anda, hamle henüz yapılmamıştır.” der. Oyuncu saatine bastığında neden kuraldışı hamle uygulaması yapılıyor? 

Şah bu hareketiyle nasıl bir yol izlemişti?
Temel soru bu olmalı. Verilecek yanıt da çözümlemeye yeterli. 
Kural maddesini tam ve diğer maddelerle ilişkilendirince tüm uygulamalar kendiliğinden ortaya çıkıyor. Devamı...



442 kez okundu

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yapmak için tıklayın