• Favorilere Ekle





Şah - Mat
"Rakibinizin yaptığı Vxe1 hamlesi geçerli bir hamledir. Bu hamlenin yapılmasını engelleyen bir durum yoktur.” Bu hakemin söylemidir.

Şah denildiğinde oyuncu ne yapacak?
Hakem bu ve benzeri durumlarda nasıl davranacak ve kararını nasıl oluşturacak?

Sorular size kolay ve hatta basit gelebilir. Ancak uygulamada farklı tutumları görmek olanaklı ne yazık ki.

Örnek olayda şah pozisyonundayken rakip yaptığı hamleyle mat oluşturduğunu ortaya koyarsa hakem de mat kararını onaylarsa... devamı.
  
859 kez okundu

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yapmak için tıklayın